
تعریف حراست:
حراست در لغت به معنای پاسداری و مراقبت کردن می باشد . از لحاظ عرف اداری حراست به نهادی گفته می شود که در قلب تشکیلات یک سازمان وجود داشته و وظیفه خطیر مراقبت از سلامت اجزای ریز و درشت آن تشکیلات را در برابر انواع و اقسام انحراف های موجود به عهده دارد.
وظایف حراست :
1- حراست پشتوانه محکمی برای سلامت جامعه اداری
2- نقش حراست در پیشگیری از وقوع تخلف ها
3- جلوگیری از بروز انواع فساد در سیستم اداری
4- حفظ سلامت مدیریت به معنای یک جایگاه حاکمیتی در خدمت سیستم
5- تعیین صلاحیت پرسنل در پستهای مدیریتی طبق دستورالعملهای مربوطه
6- حفاظت از اخبار، اسناد و مدارک طبقه بندی شده
7- ارائه مشاوره امنیتی به سطوح مدیریتی
8- طبقه بندی و کنترل تاسیسات و اماکن دستگاه
9- شناسائی عوامل و عناصر ایجادکننده نارضایتی
10- پیش بینی و پیشگیری از تحرکات ضد امنیتی
11- تدوین دستورالعملهای حفاظتی
شماره تماس:
02633316999 داخلی 333
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر نوع موس:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم: