
فرآیند ها
دریافت شکایات دربیمارستان ثارا... ازطریق روش های زیرانجام می پذیرد:
1-صندوق رسیدگی به شکایات نصب شده درقسمت های مختلف بیمارستان
2-شکایات تلفنی: برقراری تماس باشماره 33320124 داخلی 108 تا ساعت 14
3-مراجعات حضوری(واحد رسیدگی به شکایات درطبقه همکف جنب پذیرش -صندوق واقع می باشد)
4-رایانامه : Email-shekayat.saralah@abzumsac.ir
5-سامانه پیامکی 50001040415263
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر نوع موس:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم: